Monday, December 6, 2010

HeLLo...............

Pertama kali dalam hidup ade blog sendiri..hehehehe...rasa2 mcm new improvement dalam hidup walaupun dah lama orang len wat blog..mungkin ni sempena masuk tahun baru kot,hehehehe....Salam Maal Hijrah...tapi masuk tahun baru pon,tabiat lama still xleh nk buang....bangun lambat,argghhhhhhh....!!!!...chaiyok2,berubah menjadi insan yang lebih baik,bangun lebih awal dan mulut tidak terlalu laser.miahahahaha......wink,wink..(^_^)



ini la saya..hehehe..letak pic neh sebab ade someone ckap saya nampak chumey dalam pic neh,uwaaaa.....sangat2 terharu,terima kasih.hehehe.memang chumey pon,hehehehe.......so,ni adela pic terbaru,di mana menunjukkan pipi saya yang semakim tembam..means,dah semakin membulat..heppi,hehehehe...........peace,wink,wink..(^_^)

untuk pengetahuan semua,blog ni was created by Liyana Rahman,hehehe...so,thousand of hug to yana busuk senget kanan.hehehee....thanks memberikan aku new hobby...chumel and cute blog nih,cam aku kan.hahahaha...so,now want to show sape liyana a.k.a yana senget kanan.heheheh....here we go....


ni lew yana..hehehee...saje je nak show minah senget ni,
as sign that i luv u.muaxxx....hehehehe..

okay,got to go...jumpe lagi nnti,
next episod dalam perjalanan di bumi tuhan yang bulat...bye,wasalam...peace,wink,wink..(^_^)

1 comment: