Friday, December 10, 2010

argghhhh...xtaw kenapa????

hari ni..mood xberapa nak okay....salah satu sebab, jap lagi dah nak trun kl..isnin da mula masuk keje...argggghhh,terasa malas tp aku xleh malas..aku kene keje,sebab kalau aku x keje sape nak kasi aku duit belanjer, topup hp, beli itu dan ini..nti anak sedara nak minta belanje pon xde duit nak belanjer....xleh2,aku kene keje..lgpon, aku ada tanggungjawab yang perlu dilakukan...BAYAR UTANG PTPTN...hehehe,gilak banyak utang aku dengan ptptn...adoiiiiyaiii.....

Isnin,13 Dec 2010...
The new life begin..aku akan menjadi seorang pekerja,bukan lagi seorang penganggur.hahaha..dah sebulan satu minggu aku menjadi penganggur terhormat kat umah mak ni, jadi bibik mak aku, jadi babysitter kakak aku..hehehe,yg paling besh..jd tukang paw duit abah.hahahaha.syok2,tp x syok gak asyik minta duit neh, kesian kat abah penat2 cari duit datang aku kejenye menge'paw'...menyedari akan hakikat berkenaan..aku taw,aku perlu keje...sekurang-kurangnyer aku tak perlu lagi minta duit orang nak beli barang-barang aku...

tapi,dr tadi aku rasa x sedap hati.....aku pon xtaw kenapa...ermmmmmm...xper la,hanya berdoa yang baik-baik saja akan berlaku.semoga semuanya berada dalam lindungan dan rahmat-Nya selalu, amin....

[ HIMPUNAN DOA-DOA ]










semoga kita semua diberkati dan akan mendapat balasan yang baik....=))

...........((^_^))..........

No comments:

Post a Comment