Friday, December 16, 2011

Slot Zehra - Dingin Lavenda

hari ni, 

accidently tengok cite kt TV...hahaha, 
why am i sd accidently??
sbb sejak dua menjak da bekerja sangat jarang tengok TV, biasa la...wanita bekerjaya kan..muahahaa..bekerjaya la sgt aku ni...keje yg xdek life, ade la...huhhuuhh..
pagi g keje matahari baru nk nampak, balik matahari dah terbenam...
opppsss,jangan membebel, x bagus..kan da tersasar dari tujuan asal...

so, today cuti..boring...xdek per nk wat...
pajak TV malam ni memandangkan xdek org nak tengok, sumer orang xdek kot,esok da weekend..ade aku dgn rumate jer...
untuk menghilangkan boring, aku tengok la TV selepas penat 'berlingkor' atasa tilam aku yg empuk ni...huhhuuh...turun bawah buka Tv...
tengok2 ada cite ni , 'DINGIN LAVENDA',layan jer la.....

so, now nk review sikit kot, sebab cite ni agak menarik..hehehe

DINGIN LAVENDA 
membariskan pelakon2 yg memang aku suke, sebab aku sangat suke Eira Syazira, 
sgt chumel dan pandai berlakon..,
pastu Zarina Zainoordin dan Faralyna Idris...
so far,hari ni baru episod 2 kot, so xdek la ketinggalan sgt kan...kisah bermula,
jeng,jeng,jeng..hehehe..
aku rasa dorang ni wt persediaan kot tuk pergi belajar overseas..
Melbourne, wowww....syiookkk nyer,
belajar oberses..heheheh...
so dlm episod aku tgok td,dorg masih kt Malaysia, 
membuat persediaan selama 2tahun then sambung lg 2tahun kt Australia...

Jannah (Eira Syazira) dgn Murni (Zarina) ni kawan baik, asal kampung...
cam aku la..org kampung..hehehe...
si Nana (Faralyna) plak, orang bandar tp perangai dlaam cite ni agak x senonoh plus selfish...so, wondering mcm ner dorang leh jadi baik nnti sbb hari ni punyer episod showed that si Murni sgt la x suke kan Nana, 
si Jannah plak lebih kepada pasukan pengaman klu dorang dua org ni gadoh..
al-kisahnya,dorg ni dok sebilik..

cite pon da habis, takat tu jer la kan..
kene tunggu next episod la bru leh taw, kite tunggu jer la episod seterusnya....
best ker tak cite ni...huhhuhuhu..cite ni diadaptasi dari novel x silap aku, nti aku nk review novel mana...


p/s : dalam cite ni, si Nana sgt suke wangian Lavender....aku rasa tu sebab tajuk die 'Dingin Lavenda' kot..hahaha,pandi jer aku kan...tp,Lavender memg sgt wangi...,saya pon menyukainyer...!!!



bunga levenda sgt santekk kan....pic add by google image

No comments:

Post a Comment