Sunday, December 25, 2011

HanYa MaMpu BerDoa



kebelakangan ni, hidup rasanya penuh dengan dugaan
terasa macam nak tersungkur menyembah bumi Allah ni,
tapi...
aku kene kuat,
 kene sabar, 
kene tabah..

macam2 yg datang dugaan yg menimpa
tu sume ujian Allah untuk melihat sekuat mana iman kite
semoga aku akan lebih kuat dan tabah lagi..

tapi,
aku rasa aku x kuat bile dugaan itu melibatkan famili
tolong la....jangan kacau famili saya
jangan porak peranda kan famili saya
tolong jangan bagi mak ayah saya susah hati
apa yang orang luar faham tentang kami satu famili...
kenapa nk ckp bukan2 pasal famili aku???
pernah ker famili aku merempat mintak duit kt mak bapak ko???
setaw aku x pernah kan???

sesusah-susah hidup kami,
kami x pernah kacau orang,
 xpernah kami menyusahkan orang
jadi,apa yang orang luar taw pasal keluarga aku..
aku memg sakit hati plus dendam..
tapi aku xkan balas jahat korang pada aku dan famili
cume ingat...kami teraniaya..
kami xkn susahkan korang,seperti mana korang susahkan kami..
sumernyer diserahkan kepada Allah swt untuk membalasnya
hanya mampu berdoa supaya keadilan akan terpancar jua nanti
setiap yg berlaku pasti akan ada balasan
tak di dunia, di akhirat nanti sudah pasti...

semoga kamu sempat bertaubat dan meminta maaf kepada kedua ibu bapa saya
apa yang kamu lakukan sangat2 melampau..
balasan akan hadir jua nnti kemudian hari, 
amin...

No comments:

Post a Comment