Saturday, October 27, 2012

entry comeback -- cuti2 rumah bonda

Dimulakan dengan lafaz...
Bismillahirrrahmannirrahim...(^_^)




uwaaaaaaa....
aku rasa hampir setahun x godek2 kot blog aku ni....
bersawang dah,
rasanya labah2 dah dapat cucu pon klu buat sarang kt cni....
wahahahha..kisah sebenarnya..laptop xdek...
adik amik buat rete die kejap..
bila adik punyer laptop rosak,
kakak yg baik plus comel cam aku ni dengan seikhlas hati kasi pinjam lappy die...
baik kan aku..wahahahaha...

ok,sudah cukup untuk merepek...ngeeee....(^_^)

al-kisahnyer, aku sedang bercuti panjang...
2 minggu kot bercuti..memg heaven la dok umah..
orang len bercuti pg holiday ke mana2, tapi aku rasa dok umah mak lagi best...
boleh jugak aku belajar memasak...skill memasak dah lama aku x gilap...
wahahaha...sebenarnya aku memang x reti masak..
sekarang baru tersedar kot..tu yang nekad nk dok umah jer...
SAYA KENE JUGAK BELAJAR MEMASAK...!!!!

jadi setakat ini, aku dah berjaya belajar masak yang simple2..huhuhuhuh
cukup la tu utk aku guna klu rasa nak memasak sendiri klu dok kt KL nu haaaa...
tapi macam biasa la kan...mesti ada orang menyalaherti akan niat suci aku..huh..!!!
sekarang ni, bile aku sibuk nk belaja masak...sume orang tengok aku cam pelik jer
ape salah ke aku nk belaja masak??
lepas tu muncul la spekulasi2 yg x memberangsangkan...
adik aku siap tuduh aku nak kawin...tu pasal sibuk belajar masak..
konon2 aku rajin ade makna...caiitt...hampeh punyer adik..
ini namanya..BERSIAP SEDIA....apedaaaa...
x kasi semangat langsung...(o_O)
kalau aku betul mau kawin pon....okay je kan,kan,kan....wahahahaha
cakap pasal kawin...
hurrrrmmmm...tahun depan dah bertambah umor ni....
bila nak kawin ni???..ada sapa2 bole kasi jawapan...
...............................
......................................................
....................................................................................
okey,xdek jawapan....sila dok dendiam jer la....
wahaahahaha....aku dah mule mereng kot...ngeeee...

ok guys, c u next time...
dalam seminggu ni, aku bakalan merepek hari2 kt blog ni,
sementara aku masih ada masa untuk merepek di sini..
esok2 dah masuk keje..xdek masa dah kot...wahahaaha..
pg keje matahari baru nk memancor, balik keje matahari dah terbenam
bila masa la aku nk update blog...huhhuhuh

daaaa....nanti aku merepek lagik yerk..huhuhhu
bye...
.ASSALAMUALAIKUM W.B.T







No comments:

Post a Comment