Thursday, October 13, 2011

Dah BeRSaWaNG......??

yuhuuuuuuuuuuuu.....!!!!!!

lama da kot x update blog ni, bak kata shila (umate) aku, 
'dah bersawang blog aku ni'...hahahaha,
 bukan sengaja but kengkadang tersangat la sibuk dengan aktiviti seharian aku yang teramat padat, kalah PM....hahaha..

so, td tertengok blog kawan opis, secara tidak sengaja terasa nk tgok blog aku yg dah bersawang ni...hahahaha, 

so...think need to start back to write the blog..hehehe...
bukan apa, skrg da de lappy baru (even da 4 bulan aku beli lappy ni)....hehehehe..
lappy lama aku ingt dah jadi arwah ,
so aku pon hangkat la yg baru....
upe2 nyer lappy lama tu boleh pkai lagi but sgt sensitip, asyik2 terpadam...hahahaha,
 the main reason kenapa aku  terpaksa hangkat lappy baru....
x sggup menahan kesabaran nk cmpak lappy tu dlm longkang tiap kali die wat hal dulu...hohohohho...

so, from now on...wif the new lappy, leh online setiap masa tp kt umah jer la...hahahaha...
p/s:   thinking to buy smartphone,senang nk update blog kan lepas ni...hahahaha

jam da pukul 12.04am, tarikh 14/10/2011.....tada..........!!!!....
dah genap 10 bulan aku bergelar pekerja...bukan pelajar lagi...hahahahha.....
best gile,sbb da pegang duit sendiri,even this job not my dreams job but hopefully i will achieve my dreams one day, insyallah....^^..doakan yer kawan2...


so, 

sedar x sedar 10 bulan dah kerja kt SCOPE Int, sedar x sedar...aku rasa perlu move to the next step memandangkan aku dah rasmi bergelar seorang sarjana...heheheeh....
time to fulfill my dreams tp, ya Allah..
susahnyer nk dapat kan, tuhan jer la yang tahu..
tp xper la..as long as aku x menganggur,
that most better than aku dok umah goyang kaki menambahkan berat badan...
hahahaha...

p/s : bile mau kuruih neh,adoiii.....!!!!

hopefully ada la rezeki aku later on, nak sgt mengejar impian,menunaikan impian abah...mudah2an pintu rezeki itu akan terbuka nanti untuk aku, amin...(^_^)




5 comments:

  1. Akhirnya linda menupdate belognya.. agak bersawang la... haha.. anyway, hope all ur dreams comes tru!

    ReplyDelete
  2. ida,agak penat jugak nk bersihkan sawang2 ni..hhahaah...thanks for pray,peace..hhihihi

    ReplyDelete
  3. impressive!!! sila update lg...haha

    ReplyDelete
  4. boley sya tahu siapa n tjuk lagu dalam blog nie?

    ReplyDelete
  5. laban11:song by radja, tajuk x ingat la....rasanya 'maaf'...

    ReplyDelete